fbpx

Uudised

Sinilillekampaania toetab 86 650 euroga veterane ja tervishoiu ning spordi valdkonda

19.05.2021

MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing annetab Sinilillekampaaniaga tänavu kogutud 86 650 eurot veteranide ja tervishoiu ning spordi valdkonna projektide toetamiseks üle Eesti.

Tänavune kampaania oli sarnaselt eelmisele aastale piirangutega ning seega toimus palju asju virtuaalmaailmas. Sotsiaalmeedias levis jõudsalt nii #veteraniväljakutse kui ka Sinilille Virtuaaljooks, mis toimus sellisel kujul esimest korda ning millest võttis osa üle 1100 inimese.

Juba teist aastat järjest on just aprillis kehtestatud kõige rangemad piirangud kuid oleme suutnud kohaneda. Koostöös Naiskodukaitsega ning teiste heade koostööpartneritega leidsime võimalusi koguda annetusi ning olla nähtavad suures osas just sotsiaalmeedia vahendusel ja seda kõike, et tunnustada neid mehi ja naisi, kes on Eesti eest seisnud,” rääkis Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingu esimees ülemveebel Enn Adoson. “Meil on hea meel tõdeda, et nii paljud tulid kaasa #veteraniväljakutsega ning andsid oma panuse ka virtuaaljooksul – seda kõike andes au tuhandetele Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranidele sinilille kandes,” tunnustas Adoson.

23. aprillist, veteranipäevast, on saanud lipupäev ning sel päeval heisati lipud veteranide auks mitmel pool Eestis. Tapa linnakus toimus Afganistanist Camp Bastionist toodud ausamba juures langenute mälestamine ja õnnistati kaitseväe kalmistul veteranide mälestustuli ning lähetati see hukkunute haudadele. Õhtu lõpetas teleekraanil Veteranirocki telesaade.

“Tänud kõigile, kes hoolimata püsivast keerulisest ajast, leidsid võimaluse annetuse tegemiseks ja kampaania toetamiseks, ” tänas ülemveebel Adoson kõiki, kes kampaaniasse ühel või teisel moel panustasid.

Tänavu Sinilille sümboolika müügist kogutud annetused aitavad lisaks veteranidele ja nende lähedastele ka Narva Haiglal soetada vajalikke seadmeid, MTÜ Peaasjadel jätkata tegevust vaimse tervise edendamisel, Viljandi linnal rajada välijõusaali ning Eesti Invaspordi Liidul arendada erivajadustega inimeste sportimisvõimalusi.

Kaheksandat aastat toimunud Sinilillekampaania eesmärk on kutsuda inimesi üles kandma Sinilille märki Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ja nende lähedaste toetamiseks. Iga Sinilille märk, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti, on unikaalne käsitöö.

Kõikjal Eestis aitasid 1. aprillist kuni 30. aprillini Sinilille märkide ja käepaelte müügiga annetusi koguda vastavalt eriolukorra tingimustele Naiskodukaitse vabatahtlikud ning meie head partnerid Selver, R-kiosk, Apollo, Apotheka, Petcity, Karupoeg Puhh ja Itella Estonia. Kampaania õnnestumisele aitasid kaasa Kaitseministeerium, Kaitsevägi, Eesti Kaitseväe Veteranid MTÜ, Milworks, Threod Systems, BAE Systems, NordArm, Semetron, MARU Ehitus, Tactical Foodpack, Myfitness, Eesti Jalgpalli Liit, Eesti Võrkpalli Liit, Eesti Korvpalli Liit, FC Flora, FC Kuressaare, Eesti Paralümpiakomitee, Fendernet, Half an Hour Power, Digiekraanid, Digiprint, Artist Media, Swedbank, Telia, Minilaod, HeaHoog ja Vatson.

Sinilillekampaaniat viib läbi MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega.

Lisainfo: Sinilillekampaania koordinaator Laura Rogenbaum, +372 559 22290, sinilill.ee@gmail.com

Soovin annetada

Heategevuskampaania tulu läheb Eesti Vigastatud Võitlejate ühingule, mille kaudu toetame Eesti veterane.

Täname suursponsoreid ja müügipartnereid

Täname sponsoreid ja partnereid