fbpx

Uudised

Ligi pooltuhat jooksjat avas Tallinna Sinilillejooksul veteranikuu

02.04.2024

1. aprillil toimus Tallinnas Noblessneris Anname Au kampaania avapäev koos Sinilillejooksuga. Esmakordselt oli tegemist õhtuse jooksuformaadiga, mille avasõnadeks sai mikrofoni kaitseminister Hanno Pevkur. Jooksjad said end hiljem proovile panna nii Pevkuri, Rõivase kui ka Kaljulaidi kõrval.

Sooritada sai kaitseväe kehaliste võimete kontrolltesti ning kõige pisemad, keda oli sel korral üle 200, said joosta Sinilillekese lastejookse. Pärast meeleolukat Myfitnessi soojendusvõimlemist kogunes Tallinna Sinilillejooksu starti üle 400. registreerunu, kes kõik jooksid sinilill rinnas, et anda au veteranidele.

Võitjateks kuulutati U16 arvestuses Marit Tarm ja Patrik Tobias Pindma, M40 ning N35 arvestuses Urmo Kallakas ja Anne-Ly Palm ning naiste ja meeste arvestuses Kadri-Liis Rehtla ja Richard Kaup-Lapõnin

TULEMUSED

Alates 2014. aastast viib Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega igal kevadel aprillis läbi Sinilille kampaaniat mis kutsub üles kandma Sinilille rinnamärki kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ning nende lähedaste tunnustuseks. 2024. aasta kevadel kogutakse raha, et toetada veterane ja nende lähedasi ning tervishoiu valdkonda laiemalt. Sinilillesümboolika müügist saadava tulu abil aidatakse kaasa Põlva Haigla uudse taastusravilinnaku rajamisele, luuakse koostöös Eesti Discgolfi Liiduga esimene puuetega inimestele ligipääsetav discgolfi rada ning soetatakse spordi- ning taastusvahendeid Otepää Tervisekeskusele.

Sinilillejooksu on aprillis võimalik veel läbida Jõhvis, Orissaares ja Tartus, lisaks virtuaal-arvestuses. 

Kampaania kestab 1.–30. aprillini ning antud vahemikus saab sinilillesümboolikat soetada ja seeläbi annetust teha järgnevates müügipunktides: Coop, Selver, R-Kiosk, Apollo, Matkasport ja Karupoeg Puhh kauplused, Circle K tanklad, Poke Bowl restoranid, Myfitnessi spordiklubid ning Apotheka ja Petcity e-poed. Lisaks saab kampaaniatooteid tellida otse Omniva postiautomaati www.annameau.ee e-poest. Kõikjal Eestis aitavad Sinilillesümboolikaga toodete müügi ning eraldi üritustega annetusi koguda ka Naiskodukaitse vabatahtlikud.

Sinilillekampaaniat viib läbi MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega. Oma panusega aitavad kampaania õnnestumisele kaasa Kaitsevägi, Kaitseministeerium, Eesti Kaitseväe Veteranid MTÜ, Coop, Selver, Circle K, Apotheka, Petcity, R-kiosk, Apollo, Myfitness, Karupoeg Puhh, Matkasport, Poke Bowl, Milworks, Ortopro, Go Craft, Huum, Defrem, Autospirit, Semetron, Threod Systems, Saab, Petronas, Nordic Armoury, Maru Ehitus, Tactical Foodpack, Fendernet, Eesti Võrkpalli Liit, Eesti Jalgpalli Liit, Eesti Korvpalli Liit, Mega Media Grupp, Digitrükk, Swedbank, Telia, Montonio, Minilaod, Stebby, Vichy, Farmi Piimatööstus, ParimPidu.ee, Viking Security, Kultuurkapital,  Nordecon ja Jõhvi linn.

Kaitseväe fotogalerii 

Soovin annetada

Heategevuskampaania tulu läheb Eesti Vigastatud Võitlejate ühingule, mille kaudu toetame Eesti veterane.

Täname suursponsoreid ja müügipartnereid

Täname sponsoreid ja partnereid