21.04.2015 Sinilillekampaaniaga on kogutud ligi 43 000 eurot

Sinilillekampaaniaga on kogutud ligi 43 000 eurot

Heategevuskampaania “Anname au!” on kogunud esimese kümne päevaga ligi 43 000 eurot, mis on üle poole kampaania eesmärgist. Jätkuvalt saab osta sinililli ja teha annetusi, et aidata osta vigastatud veteranidele ja teistele vajalik mobiilne kõnnirobot.

“Soovime tänada kõiki, kes on juba sinilille ostnud või meid teisiti toetanud. Meil on hea meel, et oleme kampaania esimeste päevadega kogunud veidi üle poole summast, mis on vajalik kõnniroboti soetamiseks,” ütles nooremveebel ja veteran Rasmus Penno Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingust.

23. aprillil veteranipäeva tähistamisega tihedalt seotud kampaania eesmärgiks on koguda tänavu vähemalt 80 000 eurot, et aidata Haapsalu Neuroloogilisel Rehabilitatsioonikeskusel osta selja- ja peaaju kahjustuste tõttu tekkinud halvatuse raviks vajalik taastusraviseade.

“Kuid just see nädal on see kõige õigem aeg sinilill rinda panna ja tulla tähistama veteranipäeva tasuta rockkontserdile Vabaduse Väljakul. Samuti toimub täna, teisipäeva õhtul, Viru Keskuse Rahva Raamatu poes veteranide raamatuõhtu,” lisas Rasmus Penno.

Lisaks sinilillemärgi ja teiste toodete soetamisele saab heategevuskampaania eesmärgi heaks teha annetuse ka veebis ja helistades annetusnumbril 9002304. Täpsem info www.annameau.ee

Heategevuskampaaniat Eesti Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ning nende lähedaste toetuseks viivad koostöös ellu Eesti Vigastatud VõitIejate Ühing ning Naiskodukaitse. Iga sinilillemärk on kordumatu käsitöö, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti.

Kampaania õnnestumisele aitab tänavu kaasa rida toetajapartnereid – Kaitseministeerium, Kaitsevägi, SEBE, Selver, Rahva Raamat, Olerex, Itella, R-Kiosk, Tallinna Lennujaam, Estonian Air, Forum Cinemas, JCDecaux, Postimees, Tallinna Kesklinna Valitsus, Swedbank.