ANNAME AU 2015

Teist aastat toimunud sinilillekampaania kutsus taas inimesi üles kandma sinilille rinnamärki kõikide veteranide tunnustuseks ning ühtlasi tegema annetuse Haapsalu Neuroloogilisele Rehabilitatsioonikeskusele vajaliku kõnniroboti ostuks. Selja- ja peaaju kahjustuste tõttu tekkinud halvatuse raviks vajaliku moodsa kõnniroboti ostuks koguti 100 235 eurot. Enamus annetusi koguti sinilillemärkide müügist, kokku osteti märke 50 000 ringis.

Kuid ennekõike on ettevõtmise eesmärgiks aidata sinilillemärgiga kaasa veteranide ja nende panuse väärtustamisele ühiskonnas. Võrreldes eelmise aastaga aitas 2015.aasta kevadel kampaania õnnestumisele kaasa kordades rohkem vabatahtlikke, ettevõtjaid ja riigiasutusi.

Lisaks veteranipäeva tähtsündmusele Veteranirockile osutus populaarseks ka teist kevadet toimunud Sinilillejooks Pirita teel, kus osalejate arv kahekordistus. Tutvustasime ka uusi sündmuseid, näiteks veteranide raamatuõhtut Rahva Raamatus.

Kampaania elluviimist toetasid Selver, SEBE, Rahva Raamat, Olerex, Itella, R-Kiosk, Tallinna Lennujaam, Estonian Air, Forum Cinemas, JCDecaux, Postimees, Tallinna Kesklinna Valitsus, Swedbank, Kaitseministeerium ja Kaitsevägi.

eksoskeleton