12.05 Sinilillekampaaniaga koguti annetusi pea 75 000 eurot

Tänavu kevadel neljandat korda peetud Sinilillekampaaniaga koguti MTÜ Vigastatud Võitlejate Ühingule pea 75 000 eurot, millega ühing toetab vigastatud veterane ja teisi ühiskondlikult olulisi projekte.

„Tänavune Sinilillekampaania näitas, et meie sõnum ja eesmärk on oluline järjest rohkematele ning kampaania on kasvav traditsioon Eesti ühiskonnas,“ ütles MTÜ Vigastatud Võitlejate Ühingu esimees staabiveebel Enn Adoson. „Igaühe panus on suureks tunnustuseks nii veteranidele kui ka kõigile teistele, kes igapäevaselt meie kaitsevõime eest seisavad ning abiks ühiskondlikult oluliste projektide ellu viimisel,“ lisas staabiveebel Adoson.

Sinilillesümboolika müügist kogutava tulu suunab ühing sel kevadel lisaks vigastatud veteranide ja nende lähedaste toetamisele ka Haapsalu rannapromenaadile liikumispuudega inimestele välitrenažööride ala rajamiseks, Ida-Viru Keskhaigla taastusravi osakonnale basseini pääsuks invalifti soetamiseks ja MTÜ Peaasjad tegevuse toetamiseks meeste vaimse tervise edendamisel.

Heategevuslike eesmärkide täitmiseks oli veteranikuul võimalik soetada sinilillesümboolikat ning seda kandes näidata oma tunnustust Eesti Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranidele. Iga sinilillemärk, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti, on unikaalne käsitöö.

Sinilillekampaania on muutunud aasta aastalt nähtavamaks ja võimsamaks. Veteranikuul korraldati veteranide auks Sinilillejooksud Tallinnas, Tartus, Tapal ja Brüsselis, kus osales kokku rekordiliselt ligi 2500 huvilist.

„Sinilillekampaania oli tänavu lisaks paljudele huvilistele eriline ka välismõõtme poolest. Meie sõnum jõudis tänu koostööle Välisministeeriumiga tuhandete sinilillemärkidena välissaatkondadesse ning ka Eestis olevad liitlased näitasid üles suurt toetust võttes osa nii Sinilillejooksust, Veteranihokist kui ka teistest veteranipäevale pühendatud sündmustest,“ ütles staabiveebel Adoson.

Sinilillekampaania juhatas sisse veteranipäeva tähistamise 23.aprillil, mille puhul korraldati traditsiooniline Veteranirock, kus astusid tänavu üles kaitseväe ajateenijate rockband, United States Army Europe Soldiers Chorus, Ziggy Wild ja peaesinejana Ukraina artist Ruslana. Lisaks korraldasid üle Eesti Sinilillekampaania raames veteranide auks sündmusi ka naiskodukaitsjad.

Tänavu kevadel suurenes ka heategevuskampaania uute müügipartnerite ja toetatajte partnerite hulk. Kõikjal Eestis aitasid kampaania jooksul sinilillesõnumit ja -märke levitada ning annetusi koguda Naiskodukaitse vabatahtlikud, lisaks oli sinilillesümboolikat võimalik soetada Selveri ja Rahva Raamatu kauplustes, Apollo raamatu- ja meelelahutuskeskustes, T-pileti kassades Tallinnas ja Tartus, MyFitness spordiklubides, Olerexi teenindusjaamades, Estravel büroodes, R-kioskites ja Tallinna lennujaamas, Nordica lendudelt ning koostöös Itella Smartpostiga ka www.annameau.ee kodulehelt.

Oma panusega aitasid heategevusliku Sinilillekampaaniakampaania õnnestumisele kaasa Kaitseministeerium, Eesti Kaitsevägi, Välisministeerium, Olympic Casino, Milrem, Threod Systems ja Bae Systems.

Heategevuskampaaniat Eesti Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ning nende lähedaste toetuseks viib ellu MTÜ Eesti Vigastatud VõitIejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega.